احزاب و مذاهب جهان

مذاهب و ادیان و احزاب

احزاب و مذاهب جهان

مذاهب و ادیان و احزاب

کمونیسم


کمونیسم یک مذهب فکری الحادی میباشد که مبنای آن برالحاد بوده ماده را اساس تمام اشیاء میداند، و تاریخ را به مقابله در میان طبقات، و عوامل اقتصادی، تفسیر مینماید، این حزب توسط مارکس و انگلس در آلمان قدم به ظهور نهاده در انقلاب بلشویکی، که سال 1917م در روسیه، با نقشه ی یهود به راه افتاد، قوت گرفت، و توسط آتش و آهن توسعه یافت، مسلمانان از این حزب خیلی زیاد متضرر گردیدند، واقوامی هم بوده که توسط آن از صفحهء تاریخ محو گردیده است

کمونیسم

تعریف:

کمونیسم یک مذهب فکری الحادی میباشد که مبنای آن برالحاد بوده ماده را اساس تمام اشیاء میداند، و تاریخ را به مقابله در میان طبقات، و عوامل اقتصادی، تفسیر مینماید، این حزب توسط مارکس و انگلس در آلمان قدم به ظهور نهاده در انقلاب بلشویکی، که سال 1917م در روسیه، با نقشه ی یهود به راه افتاد، قوت گرفت، و توسط آتش و آهن توسعه یافت، مسلمانان از این حزب خیلی زیاد متضرر گردیدند، واقوامی هم بوده که توسط آن از صفحهء تاریخ محو گردیده است0

تأسیس و افراد برازنده:

-زیربنایی فکری ونظری این حزب توسط کارل مارکس یهودی آلمانی (1818-1883م) وضع گردیده است، وی نوه ی خاخام یهودی معروف به (مرد خای مارکس ) میباشد، کارل مارکس یک شخص خود خواه، دمدمی مزاج، و مادی بود، ازجمله تالیفاتش کتابهای ذیل است:

* البیان الشیوعی " تفسیر وبیان سوسیالیستی و کمونیستی " که سال 1848م ظاهر گردید0

* رأس المال، سال 1867م ظاهر گردید0

-در اندیشه سازی برای مذهب، فردریک انگلس (1820-1895م) که دوست صمیمی کارل مارکس بود، با وی همکاری نمود، این شخص  در گسترش اندیشه اش نیز با وی همکاری نموده نفقه مارکس و فامیلش را  تا وقت مردنش به دوش گرفته بود، از تألیفات وی کتب ذیل میباشد:

* أصل الأسرة.                           * الخاصة و الدولة.

* الثنائیة فی الطبیعة.                      * الإشتراکیة الخرافیة والإشتراکیة العلمیة.

-لنین: نام أصلی اش: «ولادیمیر الیتش بولیانوف» بود، وی رهبر إنقلاب خونخوار بلشویکی ( 1917م ) در روسیه، و دیکتاتور خوفناک آن میباشد، خیلی سنگدل، مستبد الرأی، وکینه توز نسبت به مردم بود، سال (1870م) تولد گردیده وسال (1924م) در گذشت، بعضی تحقیقات نشان میدهد که لنین در أصل یهودی بوده ونامش هم از نام های یهودی بود و بعدا به اسم روسی که به آن مشهور است خودرا مسمی کرد، و در این کار وی با تروتسکی مشابهت دارد.

-لنین کسی است که کمونیسم را حاکم نموده مورد اجرا قرار داد، وی کتب، سخنرانی ها، و نشرات زیادی دارد که مهمترین آنها در مجموعه ای تحت اسم (مجموعة المؤلفات الکبرى)جمع آوری شده است.

-استالین: نام أصلی اش «جوزف فادیونوفتش زوجاشفلی» (1979م-1954م)، وی سکرتر حزب کمونستی ورئیس آن بعد از لنین بود، در سنگدلی، ظلم، طغیان، دیکتاتوری، واصرار به رأی ونظریهء خود، شهرت داشت، وی در پاکسازی دشمنان روش قتل وکشتن وتبعید را اختیار می نمود، عملکردهایش این را  ثابت نموده که به خاطر خودش حاضر بود تمام ملت هارا قربانی سازد، باری همسرش با وی مناقشه نمود بنا بر آن وی را به قتل رسانید.  

- تروتسکی: (1879م) متولد شده وسال (1940م) بها نقشه ااستالین ترور گردیده است، وی یک یهودی بود و نام أصلی اش «بروشتاین» میباشد، وی مقام بزرگی در حزب داشت، بعد از انقلاب أمور خارجی را به دوش داشت، بعد از آن أمور جنگی به وی سپرده شد، بعدا به إتهام فعالیت ضد مصلحت حزب از حزب اخراج گردید، البته این بخاطر این بود که راه استالین باز شود، که بعدا به خاطر نجات کامل از وی نقشه ترورش را سنجیده وی را  ترور کرد.

افکار و معتقدات:

-انکار وجود خداوند و تمام امور غیبی، وقول نمودن به اینکه أساس تمام أشیاء ماده است، شعارشان این بود که: به سه کس إیمان داریم : مارکـس، لنین و استالین، و به سه چیز کافر هستیم : الله، دین، مالکیت شخصی

-تاریخ بشر را به مقابله میان طبقه سرمایه داران و طبقه تهیدستان تفسیر نموده اند و این مسابقه به پندارشان توسط دیکتاتوری تهیدستان به پایان خواهد رسید.

-با أدیان دشمنی نموده آن را وسیله در دام انداختن اقوام، وخادم راسمالیزم و أمپریالیزم و استثمار میدانند، ولی از این میان یهودیت را استثناء نموده میگویند که یهود یک طبقهء مظلوم بوده به دین خود نیاز دارند تا حقوق غصب شده خویش را دوباره اعاده نمایند.

-با مالکیت شخصی مخالف اند و قول به اشتراکیت و الغاء وراثت مینمایند.

-در مقابل ماده وطرق تولید، کار نزدشان ارزشی ندارد.

-تمام تغییراتی که در عالم میاید به نظر آنان همه آن نتیجه حتمی تغییر وسائل تولید است، فکر، تمدن و فرهنگ نیز زاییده پیشرفت اقتصادی میباشد.

-میگویند: اخلاق نیز از امور نسبتی بوده، که در حقیقت انعاس اسباب تولید میباشد.

-بر اقوام بوسیله آهن وآتش حکومت مینمایند، کار فکری آنجا مجالی ندارد، نزد آنان در راه رسیدن به هدف از هرگونه وسیله استفاده کردن جائز است

-معتقدند که آخرت وجود ندارد، وجز درهمین دنیا دیگر نه عذاب وجود دارد ونه هم ثواب.

-به ازلیت وقدیم بودن ماده ایمان داشته معتقد اند که محرک اول از برای افراد وجماعت عوامل اقتصادی میباشد.

-به دیکتاتوری طبقه کارگر قائل بوده بشارت به حکومت جهانی میدهند.

-کمونیسم به مقابله و شدت باور داشته در راه بر انگیختن کینه و دشمنی میان کارگران و طبقات دیگر سعی و کوشش مینماید.

-دولت عین حزب و حزب عین دولت میباشد.

-مکتب سیاسی اول انقلاب بلشویکی از هفت شخص تشکیل میشود که به جز یک تن آنان دیگران همه یهودی بودند، واین خود اندازه ارتباط میان کمونستی ویهودیت را روشن مینماید.

-میپندارند که قرآن در دوران حکومت عثمان-رضی الله عنه-وضع گردیده وتا قرن هشتم چندین بار تغییرات در آن آمده است، وچنین میگویند که قرآن سلاح در دام انداختن اقوام میباشد.

-مارکسیسم ارتباط خانوادگی را انکار نموده آنرا سبب تقویت جامعه سرمایه داری میداند، بنابرآن لازم است که جای آنرا اختلاط جنسی اشغال نماید.

در راه رسیدن به هدف خویش از هیچگونه کاری، هر اندازه که کار خراب باشد، امتناع نمیورزند، و هدفشان هم عبارت از آنست که تمام جهان کمونستی گردیده تحت سیطره و حکومت آنان باشد. لنین میگوید: «از بین رفتن و هلاک شدن سه ربع عالم ( 75 % ) کار مهمی نیست، ولی مهم آنست که یک ربع باقی آن کمونیست گردد»، این قانون را آنان در دوران انقلاب و بعد از آن در روسیه تطبیق نمودند، همچنان در چین و مناطق دیگر که میلیون ها انسان را نابود کردند، تجاوزشان به افغانستان، بعد از تجاوز آنان به جمهوری های اسلامی دیگر مثل: بخارا، سمرقند، وسرزمین چچن و چرکس، نیز تحت همین قاعده جنایت انگیز داخل میشود.

-مساجد را تخریب نموده بعضی از آنهارا جاهای اجتماع و مراکز حزب میسازند، و مسلمانان را از اظهار شعائر دینی شان منع مینمایند، داشتن قرآن کریم باخود جرم بزرگی است که جزای آن یک سال کامل حبس میباشد.

-توسعه و گسترش آنان بر مسلمانان بود، بلادشان را اشغال نمودند، مردم شان را نابود ساختند، دارائی های شان را به سرقت بردند و به حرمت دین و مقدسات شان تجاوز کردند.

-برای از بین بردن و دور کردن مخالفین از راه خیانت، عهد شکنی و ترور نمودن ها استفاده مینمایند و لو که از اعضاء حزب شان هم باشد.

ریشه های فکری و اعتقادی:

-کمونیسم نمی تواند موافقت و همدستی خودرا با یهود و کار خود را بخاطر برآورده ساختن اهداف یهود، پنهان نگه دارد، در هفته اول انقلاب، فرمانی دارای دو بند، به طرفدارى یهود صادر گردید:

الف: دشمنی با یهود دشمنی باجنس عالی شناخته شده قانون در مقابل آن مجازات خواهد کرد.

ب: اعتراف به حق یهود در ایجاد یک سرزمین قومی برای خود در سرزمین فلسطینیان.

-مارکس خودش تصریح مینماید که وی با فیلسوف صهیونزم جمع شده زیربنای نظری حزب را وضع نمود ،مراد از فیلسوف مذکور (موشیه هیس) استاد هرتزل رهبر مشهور صهیونیزم ،میباشد.

- پدربزرگ مارکس همان خاخام یهودی میباشد که در میان یهود بنام (مردخای مارکس) مشهور است.

-مارکسیسم علاوه بر اندیشه یهودی، به تعدادی از افکار و نظریات الحادی دیگر نیز متأثر گردیده که از جمله آنها نظریات ذیل میباشد:

* مدرسه عقلی ومثالی هگل .                 * مدرسه حسی وضعی کومت

* مدرسه فیورباخ در فلسفه طبعی انسان       * مدرسه باکونین صاحب مذهب

                                                     مختلط بی منهج .

 

انتشار وجاهای نفوذ :

-کمونیسم بر چندین کشور حکومت داشت که از آنجمله است کشورهای ذیل:

1 - اتحاد شوروی.            2 - چین.             3 - چکسلواکی.                     4 - مجـارستان.                         5 – بلغارستان.              6 - لهستان.        7 – آلمان شرقی.                    8 – رومانی.             9 - یوگسلاوی.                                                                                                   10- البانی.                         11- کوبا.

      -معلوم است که گسترش کمونیسم دردولت های مذکور از طریق زور، آتش و تسلط   استعماری بود، ازهمین جهت اکثر ملتهای این کشورها، بعد از آنکه کمونیسم را دانستند، درغم واندوه مضطرب گردیده فهمیدند که این آن جنت فردوسی نیست که برای شان وعده داده شده بود، بنابراین شورش ها وانقلاب هائی که گاه اینجا وگاه آنجا ظاهر میگردد شروع شد، چناچه در لهستان، مجارستان، و چکسلواکی به وقوع پیوست، همانطور تقریبا دو دولت کمونستی را نمی یابی که میان شان اتفاق پایدار وجود داشته باشد0

-درکشور های اسلامی از جهل و نادانی بعضی حکمرانان، و آزمندی آنان بر دوام حکومت شان حتی به اسم دین، استفاده نموده اند، همچنان کمونیست ها افغانستان را اشغال نموده گروه های مسلمانش را مجبور به ترک وطن کرده اند، و در بعضی کشورهای اسلامی دیگر توسط عمال خویش حکومت میکنند0

- دولت های کمونیستی ملیونها کتاب و نشریه را، درتمام اطراف عالم، بخاطر انتشار مذهب خویش، مجانی توزیع مینمایند0

- کمونیسم تقریبا درتمام کشورهای عربی واسلامی احزابی برای خود تشکیل داده است، درمصر، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، اردن، تونس وغیره احزابی از آن وجود دارد0

  -آنان به اممیت [ داخل کردن املاک شخصی دربیت المال ] ایمان دارند و در راه تحقق

  خواب دیرین شان که همانا حکومت جهانی میباشد کوشش مینمایند و به آن مردم را بشارت میدهند.

   مراجــع:

1-السرطان الاحمر                                     د0عبدالله عزام.

2-بلشفة الاسلام                                      د0صلاح الدین.

3-حقایق الشیوعیة                                    نهاد  غادری0

4-الشیوعیة و الشیوعیون                            د0عبدالجلیل شبلی0        

   فی میزان الاسلام                     

5-السراب الاکبر                                      اسامة  عبدالله  خیاط0

6-المذاهب العاصره و                                 د0عبدالرحمن  عمیره0

   موقف الاسلام منها

7-حوار مع الشیوعیة فی                             عبد الحلیم خفاجی0

   اقبیة السجون

8-لهذا نرفض المارکسیه                              د0عبدالرحمن البیضانی.

9-الشیوعیة ولیدة الصهیونیة                        احد عبد الغفور عطار0

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رحیمی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ق.ظ http://mirahimi.blogfa.com/

سربلند و برقرار باشید .
از سایت شما استفاده کردم
موفق و موید باشید.

ابومصعب شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.sunniha.tk

سلام خیلی وبلاگ محتویاتش خوب بود من لینکت کردم تو هم منو لینک کن

sheevaa دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام، نظام و صهیونیستها مشغول قمار بازی هستند اما شرط‌شان سر جان مردم ایران است. پیشبینی‌ کردند هزارها مردم بی‌ گناه ایران تلف خواهند شد اگر صهینیستها به نیروگاهای اتمی‌ حمله کنند. مثل اینکه آقایان راجع به جان برّه یا بزی حرف میزند. صهیونیستها فقط اسراییلی نیستند آقایان دزدان که در نظام تشریف دارند از صهیونیستها بدتر هستند. خودشون حسابهای دلار و پوند در خارج دارند ولی‌ مردم را به کشتن میدهند و وعدهٔ امام زمان میدهند. مرگ بر صهیونیست داخلی‌ و درونی‌.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد